Przykro nam, że nie otrzymałeś zamówienia w przewidywanym terminie w momencie dokonywania zakupu. Ta przybliżona data jest dotrzymywana w większości przypadków, ale zdarzają się sytuacje, w których z przyczyn od nas niezależnych Twoje zamówienie może się opóźnić.
Jeśli Twoje zamówienie nie zostało wysłane
Możesz poprosić o anulowanie zamówienia z
"Moje konto / Moje zamówienia" bez żadnych kosztów dla Ciebie.
Jeśli Twoje zamówienie zostało już wysłane
Możesz zobaczyć status swojego zamówienia z
"Moje konto / Moje zamówienia".
W
"Moje konto / Moje zamówienia" Możesz znaleźć link do śledzenia zamówienia od momentu opuszczenia naszych obiektów.
Dzięki temu linkowi będziesz mógł zawsze wiedzieć, gdzie znajduje się Twoje zamówienie, aw niektórych przypadkach oszacować datę dostawy. Po wysłaniu zamówienia nie można go anulować ani przyspieszyć terminu dostawy, ponieważ paczka jest już w rękach przewoźnika. Jeśli otrzymasz zamówienie zbyt późno, możesz poprosić o zwrot.